2025 Mobilya Sektörü İçin Zorlu Bir Dönem(eç)
15-05-2025 22:252025 yılı mobilya sektörü için oldukça çetin geçecek ve görünen o ki 2026 yılı, mevcut ekonomik şartların iyileşmemesi halinde daha da zorlu bir sürece dönüşecek.
2025 yılı mobilya sektörü için oldukça çetin geçecek ve görünen o ki 2026 yılı, mevcut ekonomik şartların iyileşmemesi halinde daha da zorlu bir sürece dönüşecek.
Hepimiz biliyoruz ki Türkiye mobilya sektörü son yıllarda müthiş bir atılım yaptı.
Mobilya satışlarında KDV oranı %10 olarak belirlenmişken, kapı, dekorasyon gibi mobilyayı tamamlayıcı ürünlerde bu oran %20’ye kadar çıkıyor.
Marka konumlandırma, bir markanın rakiplerinden nasıl ayrıldığını ve tüketicinin zihninde nasıl bir yer edindiğini belirleyen stratejik bir süreçtir.
Bir markanın en önemli özelliklerinden biri, adının yanında anılan ve akıllarda yer eden bir sloganının olmasıdır. Marka isimleri gibi sloganlar da bir markanın kimliğini oluşturan en temel yapı taşlarından biridir.
Sosyal medya, kadınların alışveriş alışkanlıklarını şekillendiren en önemli faktörlerden biri haline geldi.