Bebek, çocuk ve genç odası tasarımlarıyla bir dünya markası haline gelen Çilek Mobilya, bugün 5 kıtada 50’den fazla ülkede 500’den fazla satış noktasında dünya çocuklarıyla bir araya geliyor. Özgün tasarımları ve yenilikçi pazarlama faaliyetleriyle sektöründe ilham kaynağı olan Çilek, hem yurt içinde hem de yurt dışında büyümeye devam ediyor.
Çocukların Hayallerini Büyüten Tasarımlar
Çilek Mobilya CEO’su Muzaffer Çilek, şirketin başarısının arkasındaki felsefeyi şu sözlerle anlattı:
“1996 yılında İnegöl’de başladığımız bu uzun soluklu yolculukta, misyonumuz çocukların hayallerine ilham vermek ve onları mutlu bir geleceğe hazırlamaktı. Türkiye’den çıkan bir marka olarak, Çilek Odalarını dünya çocuklarına ulaştırmayı hedefledik. Üretimde her zaman çevreye duyarlı, güvenli ve uluslararası standartlara uygun malzemeler kullanıyoruz. Bugün global pazarda çocuk ve genç odaları alanında fikir lideri ve birçok ülkede en beğenilen çocuk markası olmaktan gurur duyuyoruz.”
Global Başarı Hikayesi
Çilek Mobilya, ilk ihracatını 1996’da Ukrayna’ya yaparken, ilk yurtdışı franchise mağazasını Malta’da açtı. Şirket, kurulduğu ilk 10 yılda 44 ülkeye ihracat yapmayı başardı ve bu süreçte Türkiye’de mobilya ihracatında birden fazla kez şampiyon oldu. 2000’li yıllarda 2.000’inci tırını İsviçre’ye göndererek önemli bir dönüm noktasına ulaştı.
Bugün, ABD, İsviçre, Japonya, Almanya, Rusya, Suudi Arabistan ve Fas gibi ülkeler dahil olmak üzere 50’den fazla ülkede 500’den fazla satış noktasıyla faaliyet gösteriyor. Bu başarı, Çilek Mobilya’yı dünya çapında bir marka haline getirdi.
Tasarım ve Güvenlikte Öncü
Çilek, mobilya üretiminde güvenlik ve fonksiyonelliği ön planda tutarak, uluslararası alanda birçok sertifika ve ödül kazandı. Çocukların güvenliği için en yüksek standartlarda ürünler tasarladıklarını belirten Muzaffer Çilek, “Hem çocukların hem de ebeveynlerin gönül rahatlığıyla tercih edebileceği mobilyalar sunuyoruz” dedi.
Çilek’in Küresel Misyonu
Dünya çocuklarının hayallerini büyütmeye devam eden Çilek Mobilya, hem tasarımlarındaki özgün yaklaşımıyla hem de uluslararası pazardaki başarısıyla, Türkiye’nin gurur kaynağı olmayı sürdürüyor. Markanın hedefi, daha fazla ülkeye ulaşarak Çilek Odaları ile dünya çapında milyonlarca çocuğun hayallerine dokunmak.