Solid Mağazacılık bünyesinde sektöre hızlı bir giriş yapan Zsa Zsa Zsu, e-ticaret sitesiyle başladığı yolculuğuna Avenue Bodrum AVM’de açtığı yeni mağazasıyla birlikte devam ediyor. Ev dekorasyonu ve yaşam tarzı alanında kendini yenilikçi bir marka olarak tanıtan Zsa Zsa Zsu, beş yıl içinde 200 mağazaya ulaşmayı ve yurtdışında da varlık göstermeyi hedefliyor.
Güçlü Yönetim ve Tasarım Kadrosu
Türkiye’nin önde gelen perakende profesyonelleri tarafından kurulan Solid Mağazacılık çatısı altında faaliyet gösteren Zsa Zsa Zsu, ev dekorasyonu ve yaşam tarzı alanında yeni bir dönemin kapılarını sonuna kadar açıyor. Marka, Gökhan Sezer'in liderliğinde, Global Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Halil Erin ve Tasarım ve Üründen Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Uzan tarafından yaratıldı. Zsa Zsa Zsu, e-ticaret sitesi (zsazsazsu.com.tr) ve Avenue Bodrum AVM’deki ilk mağazasında müşterileriyle buluşuyor. Temmuz ayında ise Çeşme, İstanbul ve Ankara'da yeni mağazalar açarak Türkiye genelinde hızla yayılmayı amaçlıyor.
Sektöre Yenilik Getirecek
Solid Mağazacılık Genel Müdürü Gökhan Sezer, Zsa Zsa Zsu'nun cesaret ve girişimcilikle dolu hikâyesini anlattı: "İşin uzmanları tarafından kurulan bir markayız. Ülke ekonomisine katkı sağlayacak değerlerin başında marka yaratmak geliyor. Bu hedefle, güçlü, farklı ve iddialı bir marka yaratmak için yola çıktık." Sezer, ev dekorasyonuna odaklanmalarının nedenini ise şu şekilde açıkladı: "Ev yaşamının öneminin arttığı bir dönemdeyiz. Dünyada ev dekorasyon sektörü istikrarlı bir şekilde büyüyor. Araştırmalar, %4,5'lik bir büyümeyle 2024 yılında toplam harcama hacminin 140 milyar dolara ulaşacağını, 2028'e kadar ise 175,34 milyar dolara çıkacağını gösteriyor. Evlerin en çok vakit geçirilen yerler haline gelmesi ve bu monotonluğu kırma ihtiyacı Zsa Zsa Zsu'nun doğuşuna ilham verdi. Amacımız, herkesin hayatına renk katmak."
5 Yılda 200 Mağaza Hedefi
Zsa Zsa Zsu'nun pazar hedefleri hakkında bilgi veren Sezer, "5 yıllık hedefimizi belirledik. 11 Haziran'da ilk mağazamızı Bodrum Avenue’da açtık. Ardından Çeşme Ilıca, İstanbul Zekeriyaköy ve Ankara mağazalarımızı açacağız. Eylül döneminde ise İstanbul'da birden çok noktada müşterilerimizle buluşacağız. Sonrasında yurtdışına açılacağız. 5 yılda yurtdışında 145, Türkiye’de ise 90 mağaza açmayı hedefliyoruz." Şeklinde konuştu.