Yataş Bedding 8. Kez “Türkiye’nin Süper Markası” Seçildi

Yataş Bedding 8. Kez “Türkiye’nin Süper Markası” Seçildi

Türkiye’de uyku denildiğinde ilk akla gelen markalardan Yataş Bedding, Superbrands Türkiye 2025 araştırmasında bir kez daha “Süper Marka” unvanına layık görüldü. Bu yıl 8. kez bu başarıyı elde eden Yataş, tüketici güveni ve marka gücünü bir kez daha ortaya koydu.

Binlerce Marka Arasından İlk 150’de

Superbrands Türkiye araştırmasında bu yıl toplam 3.864 marka değerlendirildi. Bu markalardan 1.267’si "süper marka adayı" olarak seçildi ve ilk aşamayı geçen 300 marka, bağımsız bir jüri ve NielsenIQ tarafından yapılan halk oylamasına sunuldu. İstanbul, Ankara ve İzmir’de yapılan oylamada 18-55 yaş arası, farklı sosyo-ekonomik gruplardan 2.001 tüketici markalara 1 ile 100 arasında puan verdi. Oylama sonucunda Yataş, ilk 150 marka arasına girerek 8. kez “Türkiye’nin Süper Markası” oldu.

Selmin Gündoğdu: "Uyku Denince Akla Yataş Geliyor"

Yataş Bedding Pazarlama Direktörü Selmin Gündoğdu yaptığı açıklamada, “Yarım asra yaklaşan tecrübemiz ve inovatif ürünlerimizle, Türkiye’de uyku denince ilk akla gelen marka olmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Bu yıl 8. kez Süper Marka seçilmek, sadece markamızın gücünü değil, uyku sağlığına verdiğimiz önemi de yansıtıyor. Yataş Uyku Kurulumuz ve sosyal sorumluluk projelerimizle bu alandaki farkındalığı artırmaya devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı. Gündoğdu, başarıda emeği olan tüm Yataş Bedding çalışanlarına ve kendilerine güvenen tüketicilere teşekkür etti.

Superbrands Hakkında

Dünyada 90 ülkede faaliyet gösteren bağımsız marka değerlendirme kuruluşu Superbrands International, Türkiye’de ise 2005’ten bu yana faaliyet gösteren Superbrands Türkiye Organizasyonu aracılığıyla markaların gücünü ölçüyor. 2025 yılı araştırmasında dereceye giren 150 marka “Türkiye Süpermarkası” unvanına layık görüldü.

Önceki Haber Polo Mobilya - Sehpa Modelleri
Sonraki Haber Kastamonu Entegre’nin PureBoard Ürünü “Yılın Yeşil Yapı Malzemesi/Teknolojisi” Ödülüne Aday Gösterildi
Benzer Haberler