Türkiye’nin Önde Gelen Mobilya Markası Konfor, Hindistan Pazarına İddialı Bir Giriş Yaptı

Türkiye’nin Önde Gelen Mobilya Markası Konfor, Hindistan Pazarına İddialı Bir Giriş Yaptı

Konfor, dünyanın en geniş coğrafyalarından biri olan Hindistan’a adım atarak yeni bir başarıya imza attı. Markanın Hindistan’daki ilk mağazası, 3 Ekim’de Pune şehrindeki Creaticity Yerawada Alışveriş Merkezi'nde açıldı. Konfor, önümüzdeki iki yıl içinde başta Ahmadabad ve Mumbai olmak üzere Hindistan genelinde 15 mağazaya ulaşmayı amaçlıyor. Konfor Uluslararası Direktörü Serkan Sen, markanın Hindistan pazarına girişinden büyük heyecan duyduklarını belirterek, Hindistan’daki tüketicilere Avrupa esintili, yerel duyarlılıklara uygun tasarımları uygun fiyatlarla sunmayı amaçladıklarına dikkat çekti.

Türkiye merkezli Konfor Furniture, Hindistan pazarına yaptığı stratejik girişle dikkatleri üzerine çekti. Creaticity ile yapılan iş birliği çerçevesinde açılan mağaza, Hindistan’daki tüketicilere modern ve estetik mobilya çözümleri sunmayı hedefliyor. Konfor, iki yıl içerisinde Hindistan’da 15 mağazaya ulaşmayı planlarken, özellikle Ahmadabad ve Mumbai şehirlerinde büyümeye odaklanıyor. Hindistan'daki mobilya tutkunlarına kaliteli yaşam alanları oluşturmayı hedefleyen Konfor, global tasarım anlayışını Hindistan’a taşımayı amaçlıyor.

12 bin metrekarelik ilk mağazada, Türk stilini yansıtan kanepe, yatak, gardırop ve diğer vurgulu mobilya koleksiyonları müşterilerin beğenisine sunuldu. Hızlı teslimat seçenekleriyle dikkat çeken Konfor, tüm ürünlerini Türkiye'deki ileri teknolojiye sahip üretim tesislerinden Hindistan’a sevk ediyor.

Creaticity CEO’su Dr. Mahesh M, Konfor’un hem üretim hem de perakende alanında güçlü bir marka olduğuna vurgu yaparak, bu ortaklığın Creaticity'nin “House of Brands” stratejisine önemli bir katkı sağladığını ifade etti. İzmir’deki modern üretim tesisleri sayesinde yüksek kaliteli mobilya üreten Konfor ile iş birliği yapmaktan büyük memnuniyet duyduklarını belirtti.

1978 yılında İzmir’de kurulan ve 33 ülkede 148 mağazaya sahip olan Konfor, Hindistan pazarında da kendini kaliteli fakat uygun fiyatlı bir marka olarak konumlandırmayı hedefliyor. Geniş showroom’larında, yer tasarrufu sağlayan ve modern tasarımlı mobilyalarını sergileyen Konfor, Hindistan’daki tüketicilere rekabetçi fiyatlarla birinci sınıf ürünler sunmayı amaçlıyor.

Konfor Uluslararası Direktörü Serkan Sen, Hindistan’ın dinamik ve çeşitli pazarının büyük fırsatlar sunduğunu belirtti. Avrupa tarzı tasarımları Hindistan’a uyarlayarak Hintli tüketicilere uygun fiyatlarla sunmayı hedeflediklerini dile getiren Sen, Creaticity ile yapılan iş birliği sayesinde Türk işçiliği ve modern tasarımın harmanını Hindistan’da geniş kitlelere ulaştıracaklarını belirtti.

Önceki Haber Enza Home sehpa serileriyle evinizin odak noktası
Sonraki Haber Ladin Mobilya 38. Yılını Kumsmall Mobilya Fuarı’nda Kutladı
Benzer Haberler