52 yıllık geçmişe sahip olan Koleksiyon, yeni ekonomik koşullara uyum sağlayarak, 50 tasarımdan oluşan yeni ev mobilyaları markası Mediterra’yı satışa çıkarttı. Koleksiyon Tarabya Mağazası’nda tanıtılan yeni kreasyonlar, yeni yıldan itibaren Koleksiyon’un Ankara ve diğer bayilerinde de satışa çıkartılacak.
Koleksiyon’un Kurucusu ve Baş Tasarımcısı Faruk Malhan, yeni mobilya koleksiyonlarında “ulaşılabilir lüks” ilkesini benimsediklerini ve kalite anlayışını bu doğrultuda geliştirdiklerini ifade etti. Malhan, fiyatlarda yaptıkları düzenlemeyle Türkiye’deki ekonomik koşullara katkı sunmayı amaçladıklarını dile getirdi.
Malhan, ekonomik zorlukların üstesinden gelmek için verimlilik odaklı bir yaklaşım benimsediklerini ve süreçlerdeki tasarruflarla bu hedefe ulaştıklarını belirtti. Üretimde daha kaliteli malzemeler kullanarak, mobilyaların dayanıklılığını artırdıklarını ve tasarım kalitesinden ödün vermeden pazarı büyüttüklerini vurguladı.