Koçtaş Çoklu Kanal Yaklaşımıyla İş Modelini Geliştiriyor

Koçtaş Çoklu Kanal Yaklaşımıyla İş Modelini Geliştiriyor

Türkiye'nin önde gelen ev geliştirme markası Koçtaş, çoklu kanal deneyimini sürekli olarak geliştirmeye devam ediyor. Koçtaş, ev geliştirme alanında Türkiye’nin ilk ve tek pazaryeri olan koctas.com.tr platformundaki ürün sayısını neredeyse 1 milyona çıkarırken, iş ortaklarının sayısını da 1.900’e kadar yükseltti.

Teknolojik yeniliklerle satış ve hizmet kanallarını sürekli güncelleyen Koçtaş, müşteri memnuniyetini öncelikli tutarak ev dekorasyonu ve geliştirme alanında sektöre yön vermeye devam ediyor. 48 Bigbox mağazanın 42’sinde ve 216 Koçtaş Fix mağazanın 15’inde, toplam 3.000 metrekarelik mobilya showroom alanları oluşturularak müşterilere fiziksel bir alışveriş deneyimi sunuluyor. Burada sergilenen mobilyalar, mağazalardaki hızlı sipariş ekranları üzerinden kolayca sipariş edilebiliyor.

Koçtaş, geniş ürün yelpazesi, taksit seçenekleri, nakliye ve montaj hizmetleri, mağazadan teslim alma imkanı ve ilham verici içerikleriyle müşteri ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap veriyor. Fiziksel mağaza gücünü pazaryeri modeline entegre eden Koçtaş, mağazalarında bulunan uzman çalışanlarıyla müşterilerine doğrudan destek sağlıyor ve her geçen gün müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlıyor.

Önceki Haber TEPE HOME İLE MİNİMALİST YATAK ODASI DEKORASYONU
Sonraki Haber Kelebek Mobilya, Bahçelievler Kadın Voleybol Takımı’na Destek Oluyor
Benzer Haberler