Kaleseramik, Cersaie 2025’te “Malzemeyi Bir İfade Aracına Dönüştürüyor”

Kaleseramik, Cersaie 2025’te “Malzemeyi Bir İfade Aracına Dönüştürüyor”

Uluslararası seramik sektörünün öncü markalarından Kaleseramik, bu yıl da dünyanın en büyük seramik fuarlarından biri olan Cersaie 2025’te yerini alıyor. İtalya’nın Bologna kentinde 22-26 Eylül tarihleri arasında düzenlenecek fuarda Kaleseramik, teknoloji ve tasarımı buluşturan yenilikçi vizyonuyla dikkat çekecek.

Malzeme, Mekânın Kimliğine Dönüşüyor

Türkiye’nin lider, Avrupa’nın 4’üncü, dünyanın ise 21’inci en büyük seramik kaplama malzemesi üreticisi olan Kaleseramik, fuarda malzemeyi yalnızca kaplama unsuru değil, mekânın kimliğini şekillendiren bir ifade aracı olarak konumlandırıyor. Ünlü İtalyan mimar Paolo Cesaretti tarafından tasarlanan ve Prima Materia tarafından uygulanan “Material as an Expression – Earth Refined, Life Redefined” temalı stant, ziyaretçilere ilham veren bir deneyim sunacak.

“2025 Kalebodur Yılı” Vurgusu

Kaleseramik Genel Müdürü Timur Karaoğlu, Cersaie 2025’in şirketin vizyonunu tüm dünyaya yansıtmak için önemli bir fırsat olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
“2025’i ‘Kalebodur Yılı’ ilan ederek başlattığımız dönüşüm yolculuğumuzu Cersaie’de sergilemenin heyecanını yaşıyoruz. 2 mm süper ince plakalardan, ödüllü T-One porselen tezgâhlarımıza ve cephe sistemlerindeki 3 mm esnek porselen plakalarımıza kadar her ürünümüz, ‘Yenilik Budur’ mottomuzun somut bir örneği. Bu fuarda yalnızca ürünlerimizi değil; estetik, teknoloji, sürdürülebilirlik ve fonksiyonelliği buluşturan bütüncül vizyonumuzu paylaşacağız.”

Yatırımlar ve İhracat Hedefleri

Kaleseramik, fuarda sergileyeceği yenilikleri yatırımlar ve ihracat hedefleriyle destekliyor. 2025 için 35 milyon dolarlık yatırım planı bulunan şirket, verimlilik ve dijital dönüşüm odaklı projelere imza atıyor. Irak’ta 2 milyon m² üretim kapasitesine sahip yeni fabrikanın yanı sıra, Kazablanka, Erbil ve Bakü’de açılacak showroomlarla global ayak izini genişletiyor. 80’den fazla ülkeye ihracat yapan Kaleseramik, bu yıl için 84 milyon dolar, 2026 için ise 110 milyon dolar ihracat hedefliyor.

Ödüllü Tasarımlar ve Yenilikçi Ürünler

Kaleseramik, 2 mm’den 20 mm’ye kadar geniş kalınlık aralığındaki ürünlerini bir arada sergileyerek üretim kabiliyetini ortaya koyacak.

  • Panorama Koleksiyonu, “Her alan için sonsuz seçenek” mottosuyla tasarımcılara maksimum esneklik sunacak.
  • Doğal toprak tonlarını Zen estetiğiyle harmanlayan Intonaco Serisi, üç farklı ambiyansta ziyaretçilerle buluşacak.
  • Türkiye’nin ilk porselen tezgâh markası T-ONE altında üretilen, V-Intech teknolojisiyle damar desenini yüzeyden gövdeye taşıyan ve EDIDA 2025 Mutfak Ödülü kazanan Constantinople, fuarda ön plana çıkan ürünlerden biri olacak.
  • Ayrıca, hafifliğiyle binalara minimum yük bindiren 3 mm esnek porselen plakaların cephe sistemlerindeki ilk uygulaması da Cersaie’de tanıtılacak.
Önceki Haber Saloni, Masko’da Ailelere Özel Yaşam Alanı Çözümleri Sunuyor
Benzer Haberler
Rastgele Oku