Türkiye’nin en kapsamlı reklam ve pazarlama iletişimi ödülleri olan Brandverse Awards 2024’ün kazananlarını açıkladı. Kaleseramik, güçlü markaları Çanakkale Seramik ve Kale Banyo ile “Yapı Malzemeleri” kategorisinde Altın ve Gümüş ödüllerine layık görüldü.
Brandverse Awards 2024’te Büyük Başarı
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2024’te, markaların sosyal medya performansları tamamen istatistiksel olarak SocialBrands puanlarına göre belirlendi. Bu yıl “Yapı Malzemeleri” kategorisinde Çanakkale Seramik Altın, Kale Banyo ise Gümüş ödülüne sahip olmaya hak kazandı.
Sosyal Medya Performansı Değerlendirmesi
1 Nisan 2023 - 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede, takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok veri incelendi. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla yapılan bu kapsamlı değerlendirme sonucunda, her kategorinin en başarılı markaları belirlendi.
“Yapı Malzemeleri” Kategorisinde Zirvede Değişiklik Yok
Brandverse Awards 2024’te, önceki altı yılda olduğu gibi bu yıl da “Yapı Malzemeleri” kategorisinde zirve Kaleseramik’in oldu. Çanakkale Seramik sosyal medyadaki üstün performansıyla Altın Ödülü kazanırken, Kale Banyo Gümüş Ödülü alarak ikinci sırada yer aldı.
Kaleseramik’ten Başarı Mesajı
Kaleseramik adına ödülü alan Kıdemli Marka İletişim Yöneticisi İdil Güzeldereli, ödül töreninde şu ifadeleri kullandı:
“Sosyal medya ve dijital iletişimin hayatımızdaki etkisinin yanı sıra, rekabetçiliğin de en önemli unsuru haline geldiğini söyleyebiliriz. Tasarım odaklı markalarımızı, profesyonellere ve tüketicilere ulaştırmada, sosyal faydaya odaklandığımız birçok projede tüm iletişim platformlarını etkin bir şekilde kullanmaya gayret ediyoruz. Kaleseramik olarak güçlü markalarımızla son 7 yıldır sosyal medyanın zirvesindeyiz. Aldığımız bu ödüller de bunu gösteriyor. Prestijli markalarımız Çanakkale Seramik ve Kale Banyo ile sosyal medyanın en iyilerinin belirlendiği Brandverse Awards 2024’te yedinci kez zirvede yer alıyoruz. Sürekli gelişen bir alanda, 7 yıl boyunca aynı başarıyı göstermek kolay değil.”
Kaleseramik’in bu başarıları, markalarının sosyal medyadaki güçlü performansını ve sektördeki liderliğini bir kez daha kanıtlamış oldu.