Mobilya sektörünün öncü markalarından Çilek Mobilya, çocuk mobilyası alanında dünya çapında büyümeyi amaçlıyor. Çilek Mobilya CEO’su Muzaffer Çilek, markanın yenilikçi yaklaşımlarını ve global hedeflerini anlattı. Çilek, “Lider olma vizyonumuz vardı. Çocuk mobilyasında uzmanlaşarak hem yurtiçi hem de yurtdışında toplam 500 mağazaya ulaştık. Amacımız 1000 mağazaya ulaşarak Türkiye’nin bir çocuk mobilya markası olarak dünyaya yayılmak” şeklinde konuştu.
Yurtdışı Büyüme Hedefleri
Çilek Mobilya, özellikle yurtdışında büyümeyi kendisine amaç edinmiş durumda. Muzaffer Çilek, Bulgaristan, Yunanistan ve diğer Avrupa ülkelerinde mağaza sayılarını artırmayı planladıklarını belirterek, “Yurtdışında 160 mağazamız var, diğer mağazalar içindeki köşe mağazalarımızla birlikte bu sayı 225’e ulaşıyor. Yurtiçinde ise 276 mağazamız bulunuyor. Artık büyümeyi yurtdışında sürdürmek istiyoruz” diye konuştu.
Teknoloji ve Yalın Üretim
Çilek Mobilya, yalın üretim ve dijitalleşme süreçleriyle sektörde öncü konumda yer alıyor. Muzaffer Çilek, “Tüm üretim ve ofis süreçlerimizi dijitalleştirdik, hibrit çalışma modeline geçtik ve ERP sistemlerimizi SAP’ye entegre ettik. Sektörde bu kadar geniş bir yelpazede dijital çözümleri kullanan pek yok” dedi.
İhracatta Yükseliş
Muzaffer Çilek, Türk mobilya sektörünün ihracatta dünya genelinde ilk 9’a girdiğini ve hedeflerinin ilk 6-7 arasına yükselmek olduğuna dikkat çekti. Çilek, “Sektör olarak ihracatı öğreniyoruz, gelişmeye devam ediyoruz. Türkiye’den daha fazla dünya markasının çıkacağını düşünüyorum” ifadelerini kullandı.
Çilek Mobilya, sektörün yenilikçi liderlerinden biri olarak teknolojiye yatırım yaparak, global pazarda büyümeye ve Türkiye’yi temsil etmeye devam ediyor.