Knoll, Bauhaus koleksiyonunu yeniden hayata geçirerek sandalyelerin çerçevelerini siyah, beyaz ve koyu kırmızı renklerde üretti. Bu yenilenmiş koleksiyon, Ludwig Mies van der Rohe’nin MR Chair ve MR Table tasarımları ile Marcel Breuer’in Wassily Chair, Cesca Chairs ve Laccio Table tasarımlarını barındırıyor.
Bauhaus'un Renkli Kimliği
Yeni renkler, Bauhaus’un tarihi sanat ve tasarım okulu kimliğini yansıtacak şekilde seçilmeye özen gösterildi. İlk kez ultra mat yüzeyle üretilen mobilya parçaları, Bauhaus'un görsel estetiğini vurguluyor. Knoll ekibinden Jonathan Olivares, bu yeni koleksiyon hakkında şunları söyledi: “Bauhaus’un ilk yıllarında, Mies van der Rohe sandalyelerini beyaz ve kırmızı renkte boyamıştı. Yıllar sonra boyalı parçaları görmek, onları yeniden keşfetmek gibi.”
Fotoğraf Çekim Mekanları
Jason Cohen'in fotoğraf çekimleri için seçtiği mekanlar, Bauhaus’un endüstriyel malzemeleri olan beton, çelik boru ve camdan yapılan soyut kentsel ortamlardan oluşuyor. USC Mimarlık Okulu’nun Edward Killingsworth tarafından tasarlanan Watt Hall gibi yerler, bu ürünlerin hem çağdaş hem de tarihe referans veren niteliklerini destekler nitelikte. Cohen, mekânların kasıtlı olarak çarpıtıldığını ve materyal, renk ve formlara odaklanıldığını belirtti.
Bauhaus'un Mirası
Örneğin, koyu kırmızı çerçeveli, siyah deriden yapılmış Wassily Chair, Bauhaus’un ikonik kırmızı ve siyah merdivenlerini yansıtıyor. Bu tasarım öğeleri, Dessau’daki Bauhaus Okulu’nu anımsatan mimari detaylarla yan yana yerleştirildi.
Diğer Çekim Yerleri
Fotoğraf çekimleri için ayrıca The Venice Beach Skatepark ve Koreatown’daki ticari bir plaza kullanıldı. Jason Cohen, “Tasarım ipuçlarını hem nesnelerde hem de mekanlarda kontrast oluşturarak vurgulamak önemli. Örneğin, Venice Beach Skatepark’taki üç metrelik geniş beton havuzun önündeki Wassily Chair’in keskin düz çizgileri buna iyi bir örnek.” dedi.