Eviniz için ihtiyacınız olan her şeyi tek çatı altında sunan Evidea, 16. yılını kutluyor! 3 Mart 2009'da bir e-ticaret markası olarak faaliyetine başlayan Evidea, bugün 26 ilde 51 mağazasıyla Türkiye’nin önde gelen ev ve yaşam markaları arasında bulunuyor.
E-Ticaretten Fiziksel Mağazacılığa Uzanan Başarı Hikayesi
2009 yılında e-ticaret platformu olarak kurulan Evidea, kısa sürede ev-yaşam sektöründeki en büyük online alışveriş sitelerinden biri haline geldi. 2019’da yenilenen ortaklık yapısıyla hem e-ticaret hem de mağazacılık alanında büyümesini sürdüren marka, fiziksel mağazalarıyla da müşterilerine keyifli bir alışveriş deneyimi sağlıyor.
Bugün Türkiye’nin 26 ilinde 51 mağaza ile hizmet veren Evidea, mutfak, ev tekstili, ev dekorasyonu, banyo, aydınlatma, tamamlayıcı mobilya ve elektrikli ev aletleri gibi geniş bir ürün yelpazesi sunarak yaşam alanlarını güzelleştirmeye devam ediyor.
2025 Sonuna Kadar 64 Mağazaya Ulaşma Hedefi
Önümüzdeki dönemde büyüme stratejilerini anlatan Evidea Pazarlama Direktörü Sevde Yıldırım Gezer, markanın fiziksel mağazacılığa yaptığı yatırımların müşteri memnuniyetine katkı sağladığını belirtti.
Gezer, “Başarılı mağazalaşma stratejimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımız sayesinde kısa sürede sektörde güçlü bir konuma ulaştık. Yeni açılan mağazalarımız sadece marka bilinirliğini artırmakla kalmıyor, aynı zamanda yeni pazarlara giriş yaptığımız illerde online satışlarımızı da güçlendiriyor. Müşterilerimizin ilgisi ve desteğiyle hedefimiz, 2025 yılı sonuna kadar toplamda 64 mağazaya ulaşmak.” dedi.
Evidea, 81 ilde e-ticaret kanalıyla, mağazalarıyla ise 26 ilde müşterilerine hizmet sunmaya devam ederken, 2025 yılı sonunda daha geniş bir mağaza ağıyla büyümeyi amaçlıyor.